torsdag 1 september 2011

Dag 11 utan cig!

Ibland röker jag tydligen av tristess.

Inget att göra! - Ta en cig!
Reklam på tv! - Ta en cig!
Vänta på något! - Ta en cig!

Hur ofta är det dom där viktiga ciggen jag rökte??
Som det känns nu är sällskapsciggen den svåraste att va utan...
Den där - ska vi gå ut och röka? cigaretten... Jag vill ju också följa med ut.... Jag vill ju också..... Klart jag kan gå med ut ändå, men det är inte samma sak...

För övrigt känner jag mig lite som vädret idag...
Omväxlande störtskurar och muller - väntan på nästa regnskur!

1 kommentar:

  1. När du vaknar på morgonen så tittar du dig i spegeln och säger till dig själv att du är bäst. Fan vad duktig jag är som klarar av det här, för det är du.

    Jag har aldrig rökt i mitt liv förutom feströkt för några år sedan men kan tänka mig att det är en otrolig sug och vilja i denna beroende som man får i denna otyg till sak som cigaretter.

    Förutom alla pengar som du sparar på detta så kommer du känna dig så otroligt stolt över att ha klarat dig över detta.

    Och du ska känna dig stolt du är jätte duktig..
    // Patrik

    SvaraRadera