torsdag 25 augusti 2011

Dag 5 utan cig!

Japp, då var dag 5 här och jag har inte rökt än...
Har ju min "nödcig" på köksfläkten och jag tycker att den ropar på mig ibland.
Undrar om man får hallucinationer av att inte röka?
Vet att detta är bra för mig men det känns inte bra, inte än...
Läser på i boken "Äntligen icke-rökare!"
Har inte kommit så långt ännu, men han säger att det är lätt att sluta när man läst ut boken och jag tänker fan hålla honom vid hans ord!! Muttra!!
Antar att min omgivning inte gillar mig just nu....
Tycker själv inte att jag är såååååå förändrad, men uppenbarligen är jag det och då känns det liksom som man bara vill gå undan och gömma sig och inte utsätta omgivningen för "vem man nu har blivit".
Jag menar, det måste väl också gå över någon gång!!
Nåja, bloggen blir en gnällskompis där jag kan skriva om hur röksugen jag är och tjata om hur jobbigt jag tycker det är.... SÅ slipper omgivningen den biten iallafall.... :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar