lördag 27 augusti 2011

Dag 7 utan cig!

Måste ändå säga att det går ganska bra!
Törs man säga så utan att det kommer och biter en i baken sen??
Utsätter mig lite för de situationer som brukar innebära cig...
Satt på förfest igår ( lite fusk i och för sig eftersom jag skulle jobba natt så blev det inget festa för min del)
Satt på uteservering idag, i solen och det var jättetufft! Men inte DÖDLIGT tufft...
Sen kände jag efter hur det kändes att sitta där och inte vara till besvär för omgivningen med mitt rökande... Det har varit ett ganska stort bekymmer för mig sista åren, att utpekningen av rökare hårdnat!!

OneCig gör sitt jobb och faktiskt är jag imponerad!!
Tyckte det var larv och konstigt, men i de där situationerna när det känns som man skulle kunna ta en fimp från gatan bara man får ett enda bloss... Ja, då är alternativet OneCig mycket, mycket bättre :D:D
Boken då???
Jag läser lite på väg till och från jobbet nu...
Intressant och lättförstått! Kommer mer till den när jag läst in mig lite...
Ska försöka att tänka på vad jag stoppar i munnen också, men just precis nu är det prio på att inte röka och så får det bli!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar