fredag 26 augusti 2011

Dag 6 utan cig!

Vilken tur att jag kom på att jag skulle fixa den här bloggen!
Jag har ju haft lite att pula med idag, ÄVEN om det faktiskt gör att jag blir utom mig av begär efter ett bloss på grund av vanan.
Vanans makt är stor, större än man tror.... Mycket sanning i det där...
Har inte läst i boken.
Det känns lite motigt att ta tag i den. Kanske för att han lovar att jag ska bli rökfri bara jag läser den.... Hemska tanke...
Rökfri...
Ändå...
Underbara tanke...
Rökfri...
Tror på allvar att jag blir lite knasig av det här.... :)
Men jag kämpar på lite till, varje stund blir kanske lite lättare...
Tack till storasyster som gav mig onecig att testa igår!!!
Pular vidare med designen på bloggen så länge...

2 kommentarer:

  1. Hej och heja, åh vad bra att du tar tag i det igen, rökning är ett sabla gift.
    Har själv slutat flera gånger under åren men halkat dit på nån fest och nån deppdag och börjat igen. Men sen 2005 tror jag det var så bestämde jag och gubben oss för att det fick vara nog, jag slutade helt, inte ens nikotintuggummin, han gick över till snusning.
    Det bästa beslut vi tagit. Men suget finns fortfarande där, inte varje dag, inte särskilt ofta, men det poppar upp ibland.

    SvaraRadera